Fullt ös!

Ja den senaste månaden har bokstavligen bara rusat iväg, jag har inte hunnit uppdatera bloggen alls! Vi fick ju en tid för röntgenfilmning till Tilda, då logopeden på den senaste 5 års uppföljningen tyckte att hennes tal var alltför dåligt så då var jag Tilda och Sackarias nere i Göteborg i några dagar och passade på att umgås med min älskade syster Christel, hennes sambo och hennes underbara granna Savannah! Det var riktigt gott att få umgås med syrran så igen det var länge sen sist!

Sen var det dags för Tildas operation och i influensa tider blev det inte som vi hade tänkt jag fick ju inte ha med Sackarias på sjukhuset så vi fick pussla lite men det gick, dock så krångla det lite på hemmaplan Ms bil strulade och så fick Emilie komma ner till Göteborg och hämta bil och Sackarias medan jag var på sjukhuset med Tilda!
Operationen gick jättebra och Tilda var sååå duktig både vad gällde sövning och efter operation så vi fick åka hem på eftermiddagen vilket var helt otippat!

Då var den pärsen gjord men inte var det bra med det, väl hemma var det back to basics, Sackarias började snora och var lite hängig och sen var det min och Samuels tur så nu snorar vi och hostar på kapp!
Så nu tar jag det lilla lugna och hoppas att vi snart ska vara på benen igen!

Jag hoppas att orken och tiden ska räcka till så jag kan uppdatera lite mer men jag vågar inget lova!
Ha det gott alla fina därute!
//KRAM Lotta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0