Ett ständigt flängande

Ja det känns som om jag har flängt fram och tillbaka till Göteborg minst en gång i veckan den senaste månaden, så här mycket tåg var det länge sedan jag åkte och det var nog minst lika länge sedan jag tillbringade så mycket tid i Göteborg, allt har ju berott på Tildas spalt och hennes operation av läppen samt röntgenfilmning och återbesök!

Det positiva har ju dock varit att jag även har kunnat tillbringa en hel del tid med min syster Christel och hennes lilla söta dotter Savannah och det är jättekul!
Syrran har ju även varit här en sväng och det var härligt att få ha de här några dagar så jag fick rå om de lite!
Hoppas min andra syster Petra och lillebror Peter kan komma upp så jag får rå om de med?!

Tildas operation gick ju jättebra och nu väntar vi på nästa operation som blir en talförbättrande operation i form av en svalg lambå så det blir en vända till till Göteborg men när det blir vet vi inte än!

Vi var ju på återbesöket igår och jag och Christel tog en sväng i femman efteråt och det var lääänge sen jag var där och jag kom på varför det var länge sedan, detta myller av människor det känns som att man kliver in i en myrstack folk ilar fram o tillbaka och detta sorl av ljud och dofter man blir ju så trött så det var skönt att få komma hem igen, man uppskattar hemmets lugna vrå efter bara 1 timma i stan!

Barnen har ju även varit lite förkylda med rinnande näsor hosta och feber men det verkar ÄNTLIGEN gå åt rätt håll (peppar, peppar) så vi hoppas vi kan hålla oss friska nu!

Nu ska jag försöka rå om mig själv min gubbe och våra barn och alla djuren!
Kanske kan jag bli bättre på at tskriva i bloggen?!
Det säger jag ofta men det är inte lätt att få tid över till att sitta och skriva men försöka duger ju!!

Ha det gott så länge kram// Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0