Snart blir jag fru!

Ja här händer det grejer! Jag och M har äntligen kommit fram till ett datum så den 1 sept blir jag fru!
Har beställt klänning och skickat ut inbjudningar så nu är bollen i rullning! Känns härligt pirrigt!
Klänningen är på väg så, så fort den kommer ska jag lägga ut en bild på den!
Jag har ju blivit sporrad nu då man har nåt att se fram emot så nu tränar jag för fullt! Springer ca 5 km minst 3ggr i veckan! Mitt första mål är att komma under 60 kg strecket på vågen sen är alla övriga kilon extra bonus!
Så peppa mig gärna ni som är här och läser!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lotta! Om du fortfarande är aktiv här kan du maila mig då. Ska genomföra svalglambå och har lite funderingar

2015-04-14 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0