Varför?

Vad det är hemskt att se sina närmaste lida utan att kunna göra mer än att finnas där... Önskar så att det fanns nåt man kunde göra, jag beundrar min lilla syster nåt enormt hon är helt enastående fantastisk och att se o höra henne ledsen och förtvivlad gör fysiskt ont i mig, jag är så maktlös och kan inte göra nåt mer än att finnas där som ett stöd så mycket det bara går även om jag bor lite långt bort!

Jag vet att du läser här ibland och jag vill att du ska veta att jag älskar dig och att jag alltid finns här om du behöver mig jag kanske inte kan vara hos dig rent praktiskt men jag finns alltid här om du vill prata! Du o Savannah , Petra o Peter är viktiga för mig och jag älskar er massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0