Ny vecka, nya utmaningar!

Helgen löpte på som vanligt med undantag för att Emilie och Liam har varit här hela helgen så jag har haft alla barn och barnbarn hemma och det är väldigt mysigt när vi alla är samlade. Lite bröt och stök blir det ju men ändå väldigt roligt!

Igår satt jag upp på hästryggen för första gången på över ett år, jätte kul o oj vad jag har saknat det!! Måste ta tag i det nu så man kan få glädje av hästarna och så både jag och de kommer igång!

Ny vecka betyder ju nya utmaningar ska bli spännande å se vad den bjuder på, på lördag bär det av till Götet och syrran det ska bli jättekul men det känns jobbigt att lämna barnen och främst Sackarias men det ska nog gå bra det är bara mamma hjärtat som gör sig kraftigt påminnt!

Hann ju med att jogga lite i helgen men det gick inget vidare har ju urusel kondis så nu ska jag varva mina o Jennys promenader med en jogging runda !
//kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har du gjort så man inte kan kommentera på de två senaste inläggen...får du fixa ;)



Jag har utmanat dig ;) Gå in på bloggen så ser du vad utmaningen innebär :D



Kram gumman!



minimaxen.blogg.se

2012-02-07 @ 18:56:49
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0