Måndag igen...

Idag var det ju måndag så jag fick kliva upp tidigt för att få iväg Sebastian med bussen, men sen lade jag mig igen med mina små och sov fram till 10! Gott att få mysa lite ibland... Jenny messade och undrade om jag kom till öppna förskolan på eftermiddagen så jag la på ett kol och städade hundgårdarna och utfodrade dem och mockade och utfodrade hästarna så allt skulle vara klart innan jag åkte till ÖF.

Sagt o gjort jag tog mig en dusch efter alla bestyren inväntade Sebastian och fick lassat in lite skräp i bilen som jag tänkte dumpa på tippen, det blev en del efter att vi rensade övervåningen efter tapetsering av tillbyggnaden.Nu är ordningen återställd tack o lov. Väl i bilen på väg till tappen för att tanka så visste jag att det var väldigt liite bensin på bilen så jag höll tummarna för att det räckte ända fram och det gjorde det.....nästan...Fick stopp 15 m innan pumpen så jag fick lånat en dunk i affären för att tanka och sedan begav jag mig till tippen och ÖF.

Väl där så var Jenny o Nico där och det blev lite tjat om ditt o datt med henne och några andra mammor.
Fick vägt Sackarias och nu väger han 6205g och är 63cm lång, han har gått upp 3 kg sedan han föddes.

Åkte hemåt igen och fick handlat till middagen som blev korv stroganoff. När middagen var avklarad drog jag igång "operation leta lucialinne" , dock utan framgång så min underbara älskade sambo åkte till Tanum och fixade ett lucia linne till Tilda, så nu är allt roddat inför morgondagen! Älskar dig M!!
I skrivande stund väntar jag på att Sackarias o Samuel ska somna så jag oxå kan krypa till kojs, men just nu ser det ut att dröja ;-) det var allt från mig// Kramar Lotta


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Blev mamma som 19åring till tvillingar som föddes i v24

tack för din kommentar!



Det är precis som du skriver som jag menar.. Man ska inte ÅNGRA sig men det betyder inte att man inte velat göra annorlunda. Men man tar ändå ansvar för sin situation! :)



Kram!

2011-12-13 @ 00:16:55
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0