Känslorna som sköljer över en ibland

Ibland så kommer det en del känslo stormar, det är som en jätte våg av känslor som bara sköljer över en!

Överväldigande känslor av kärlek, den obeskrivliga villkorslösa kärleken till mina barn, vissa dagar är den så ofattbart stor att den nästan gör ont, då kommer tankarna på om något skulle hända dem och vilken smärta det skulle innebära.

Jag beundrar alla dessa föräldrar som trots förlust av sitt/sina barn ändå orkar kämpa vidare vilken fantastisk bedrift!!

Hur som helst så får jag ibland frågan om jag ska ha fler barn eller om jag är klar och nu tror jag att jag har kommit fram till ett svar; Jag blir nog aldrig klar, men om det innebär att det blir fler barn det får tiden utvisa, dörren är inte stängd för möjligheten i alla fall.. Samtidigt så vet jag inte om jag vågar tänk om nåt skulle hända? Nåväl den som lever får se// kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0