Ingen bra dag...

Den här dagen var skit rent ut sagt, morgonen bestod mest av gap o skrik för att hinna iväg till dagis o skola, såå tröttsamt när barnen kivas om allt!! De kom i säng för sent igår så det fick man ju lida för idag i alla fall så kom vi iväg sent omsider.

När jag kom hem så vart jag så trött att jag vilade en stund, hovslagaren skulle ju komma så jag vilade till halv 13 ungefär och det var välbehövligt!! Sen var det dags att hämta huliganerna igen!

Har mått skit idag humöret har sviktat och jag har kännt mig allmänt låg och tyvärr så är det inte alltid min älskade gubbe förstår mig. Vissa dagar är skit å då vill jag bara få höra några positiva ord eller lite uppmuntran så man känner att man duger att man faktiskt räcker till!

Vi fick i allafall pratat och ikväll somnade barnen (utom Sackarias) tidigt och man fick lite andrum!
Har dessutom plockat fram barnens kläder så förhoppningsvis går allt lite smidigare, hade ju tänkt mig en tur till babycafeet imorgon! Måste få träffa andra vuxna!!
Just nu väntar jag bara på att Sackarias ska somna så att även jag kan få lite sömn!// Natti natti från Lotta


Kommentarer
Postat av: Carola (Stolt Mamma)

Å vad det är jobbigt när det går så på morgonen :(

Man blir bara så matt på sig själv...

Hoppas att allt är bra med dig, håller med dig om att man vill höra positiva saker när man känner så.

Har varmblodet varit travare då?

Kul med kennel, vad har ni för ras?

Jag skrev ett par rader om dig nu om LKG och länkade hit, hoppas det var ok...

Ha det så bra nu och hoppas att du mår bättre snart.

Kramar Carola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0