Fejat o grejat!

Igår passade vi Liam och dagen började med att vi käka frukost, sen begav sig Micke iväg för att hämta Emilie o Liam, han tog med sig Samuel så jag hade bara Tilda o Sebbe och Sackarias hemma så jag drog igång projekt städning!

Ungarna städade på sina rum och jag hjälpte de röja ute vid tvn
Sen rastade vi snabel draken och moppade golven så det vart rent och fräscht!
Gjorde sedan samma resa på under våningen!
Det är så härligt när man är färdig och det är rent och fräscht överallt! Me like!
Hann även med att mocka och utfodra hundarna så jag var gott nöjd med mig själv!

Kvällen har varit lugn o Liam och Sackarias sover gott, ja resten av familjen med för den delen, jag ska bara ta en tvätt sen lämnar jag in för idag!!
Natti natti// Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0