En hyfsad torsdag!

Tack vare att vi fick barnen i säng tidigt igår så var de lätta att få upp i morse, jag hade ju även förberett deras kläder så det gick smidigt med allt imorse som tur va! Inget skrik o gap!! Me like!!!

Efter de var lämnade på skola och dagis så åkte jag till Tanum o babycafeet, min goa vän Jenny och hennes dotter kom dit och några andra trevliga mammor så det blev en trevlig förmiddag!

När jag sedan hade hämtat de 3 musketörerna på dagis o skola så gick vi ut, jag o Sebastian och städade hundgårdarna och gav hundarna mat,
sedan mockade vi och gjorde klart i stallet, det var riktigt mysigt att greja ihop!

Till middag hade barnen beställt pannkakor så det fick det bli, Tilda hjälpte till med smeten, det gjorde hon bra lillfia! :-)

Även ikväll somnade barnen tidigt och Sackarias har även han somnat nu så nu ska även jag knyta mig! Imorgon är det sovmorgon, ingen skola eller dagis kanske att vi tar en tur till öppna förskolan men det får vi se! Ha det gott så länge natti natti!// kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Christel

Duktiga Tilda!



Kram moster christel

2011-12-18 @ 10:21:04
URL: http://attlevamedcp.mammablogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0