Då var det Lucia!

Gick upp kl 6 imorse, fylld av optimism för då har man ju tid att få allt klart ! Toppen! Ja eller hur, man kan säga att det sket sig rätt rejält alltid är det nåt som strular, Fick lagt upp Tildas lucia linne, och efter ett mindre kaos så kom vi slutligen iväg, men när vi kom till dagis ja då vägrade Samuel att delta i luciatåget och Tilda skulle inte ha på sina strumpbyxor och till min stora förtret så upptäcker jag att kameran behöver ladda batteriet så jag gav upp, ungarna var hyfsat nöjda i vilket fall vilket var tur.

Det är bara att inse att man inte behärskar alla situationer även om man önskade! Vissa dagar vill jag ha 8 armar och 6 knän så man kan vara överallt, nu tar jag det mest lugnt en stund, fixade middags mat innan jag styrde hem så det är oxå förberett hoppas inte det är nåt mer som strular idag!

Nej väl hemma fick jag som vanligt utfodrat hundarna och mockat och förberett för hästarna, hämtade Eveline vid bussen, sedan började jag o Eveline med middag hemlagade köttbullar med äkta mos och sås blev det idag...

Jag hade lovat ungarna pepparkakor som de fick dekorera med glasyr så jag har hunnit med 2 plåtar pepparkakor, ungarna och M spelar xbox och jag sitter o bloggar, rätt schysst faktiskt ;-)

Nu får vi väl se vad resten av kvällen har att bjuda på?! hmm// HA det gott go vänner!// KRAM Lotta

Kommentarer
Postat av: Carola (Stolt Mamma)

Ja, Vissa dagar är bara MASSOR :)

Tack!

Visst vore det bra med 8 armar ;)

Vad har ni för hästar, för många år sedan hade vi travhästar men när barnaskaran ökade fanns ingen tid till att träna hästar.

Kramen Carola

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Hej!

Tack för din kommentar. Visst är det skönt att träffa människor i liknande situationer. Det gör att man inte känner sig helt ensam om det. Vad är det för op som din dotter ska göra nu? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0