Trött tröttare tröttast ....

Inatt var ingen bra natt Sackarias vaknade vid 22 somnade vid 23 för att vakna igen vid 01.30 och hålla igång en timma sen vaknade han igen runt 4 då han tappat nappen och sen ringer M:s kl vid kvart i 6 och min vid kvart i sju så jag var gott mör i morse fyyy!

Efter den rutinmässiga morgon striden med kidsen kom vi något försenade iväg till dagis och skola och väl hemma igen kom Jenny och vi gick på en promenad på 1,5 timme! Jätteskönt och uppfriskande men när vi kom tillbaka in i värmen igen så gick luften ur mig och jag har fått uppbringa all ork och kraft jag har för att hämta barnen igen och för att få städat våra hundgårdar!

Nu är jag sjukt trött och vilar innan jag drar igång middagen har en huvudvärk från helvetet och en über pigg bebis= ingen bra kombo !

Hoppas jag piggnar på till imorgon för då ska det traskas igen, men i Tanum den här gången ska bli kul! Och det känns kanon att vara igång även om jag är tröttare än trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0