Tisdag...

Denna veckan är allt som "vanligt" igen och Tilda o Samuel har vart på dagis och Sebastian i förskolan!

Idag kom vi iväg lite sent men det var ok ändå, jag åkte hem till Jenny och vi gick en promenad på ca 6 km i ca 1 timma det var gott att röra på sig och imorgon kommer Jenny hit så vi går en sväng här! Det är härligt att ha kommit igång med lite träning äntligen!!!

Har vart igång hela dagen, när jag kom hem från Jenny så var det bara en kvart till Sebbe kom med bussen och då vek jag en massssa tvätt bläää! Men det måste ju göras! Sen var det inte långa stunden kvar innan Samuel o Tilda skulle hämtas och när det var gjort ja då var det dags att fixa middags mat!

Det har gått i ett hela dagen så nu ska jag knyta mig! // kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0