Skit väder

Ute regnar det som attan och man har ingen större inspiration att göra nåt alls fast man borde!
Igår var vi en sväng hos Emilie för hon fyllde ju 21 så hon bjöd på tacos och tårta!
Resan dit bjöd på en hel del skratt, Sebastian stängde in sig själv i sin jacka, ja ni läste rätt och i bilen hör vi hur han ropar hjäälp hjäälp jag kommer inte ut och jag kikar i backspegeln och ser att han har jackan över huvudet och kämpar för att få ner dragkedjan jag kör och Micke ropar till Sebba att sluta bråka med Tilda nu å jag säger då ja men han sitter fast i sin jacka och när Sebbe lyckas få ner dragkedjan så kan jag inte hålla mig utan jag brister ut i gap skratt över hur kaotisk situationen blev och vilken syn det var !
Det var nog utan tvekan veckans värsta och bästa i ett!


Idag blev Sackarias 4 månader fy vad tiden går fort! Jag önskar ibland att man kunde pausa tiden lite så allt inte går så fort! Imorgon ska han till Bvc för att vägas o mätas ska bli kul att se hur mycket han växt sen sist! Jag provade en dress i 74 som Samuel haft och den var alldeles lagom nu så frågan är om han växt eller dressen varit liten i storleken! Jag ska på efterkontroll mindre kul men måste ju göras!
JA annars löper ju allt på som vanligt tänkte jag ska dra igång med träning när Micke e tillbaka på jobbet och ungarna är på dagis så alla rutiner faller på plats igen!

Tilda har ju vart febrig sedan nyårsafton, men börjar väl blir bättre, själv har jag ont i halsen och är snuvig så jag hoppas inte det blir värre! Har haft tuffa nätter med en del spring så man känner sig rätt sliten!
Vädret hjälper ju en inte att må bättre heller man är ju trött och seg och grå ända in i själen!
Nä nu vaknade liten så nu ska han få mat! Ha det gott// KRAM Lottis

Kommentarer
Postat av: Minna (Anne-lie)

Ganska skönt då allt faller in i dom vanliga rutinerna:)

God forts på nya året!

2012-01-04 @ 21:06:46
URL: http://minnaw.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0