Lugnet sänker sig!

I skrivande stund har hela familjen somnat och jag sitter och slappar här framför datorn det är så skönt att sitta i lugn och ro en stund innan jag går och lägger mig och så brukar jag kika på Criminal Minds.
Imorgon ska jag och en väninna ut och promenera en sväng i Tanum, jag behöver komma igång med att röra på mig och förhoppningsvis bli av med några överflödskilon, typ 20 :-))
Ska bli gott att röra på sig och kommer man bara igång så flyter det som regel på tänkte plocka med mig nån hund eller 2 med, Eveline har ingen prao imorgon så hon ska med, skönt med lite egen tid med henne!

Jag hoppas och tror att jag ska må lite bättre bara jag kommer ut och rör på mig och får lite frisk luft det blir lätt att man stänger in sig annars och det blir ju inte bättre av det så jag hoppas att det är en bra början mot att slippa må så dåligt och känna sig så nere! Vissa dagar är ju bättre än andra och idag har varit en hyfsat bra dag barnen har varit lugna och inte bråkat så mycket och de somnade tidigt så man kan ju hoppas att de är pigga imorgon bitti! Nej nu ska jag ta sista tvätten för idag Ha det gott alla och Kram på er!//Lottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0