Pysseldag/pysselkväll

Idag har varit en bra dag kom iväg i hyfsad tid med ungarna till dagis, jag bestämde mig för att åka till baby cafeét men var tvungen att åka hem o elda i pannan för att det inte skulle bli så kallt när jag var borta!
Det var gott att komma iväg en stund och träffa andra mammor och fika lite!
Jenny o Nico var där, det är alltid lika kul att träffa dem, de är så positiva o glada o det smittar av sig!
Jag gillar människor som inte förställer sig och Jenny är väldigt genuin och det gillar jag!

Åkte och hämtade kidsen vid 12 draget och slank in i affären för att köpa middag och så hade jag ju lovat barnen att vi skulle baka lite pepparkakor så jag köpte lite pepparkaksdeg också !
Väl hemma mockade jag o gjorde klart i stallet och hos hundarna och sedan fick jag dra igång kakbaket, det blev bara 2 plåtar för det slank nog ner mer deg i munnen på barnen än på plåten ;-)

Sen vart det dags för middag det blev spaghetti o köttfärsås innan det var dags för mig att trotsa vädergudarna och bege mig till Tanum för pysslet och det blev en jättelyckad kväll bar uppslutning och trevliga människor och go fika!

Imorgon kommer sotaren och i helgen kopplar vi på vedugnen, ska bli så gott att slippa springa upp o ner i källaren för att lägga i pannan för det räcker ju med 2-3 ilägg om dagen i vedugnen!

Nu ska jag ta en snabb dusch sen slår jag huvudet i kudden och eftersom det är fredag i morgon innebär det sovmorgon såååå gott!! SÅ till alla nattsuddare natti natti ses imorgon// Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Jenny

Go du är <3 Tycker om dig me´ ;) kram!!

2011-12-09 @ 20:46:17
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0