Ingen bra dag?!

Vissa morgnar så kommer ångesten krypande och idag är en sån morgon, ångesten och samvetet är som en tung klump i bröstet och jag har svårt att hålla tillbaka tårarna!

Vill ju ha mer ork, mer kraft men när ångesten slår till då blir man nockad!
Helst vill jag inte behöva gå upp alls, det bästa vore om jag fick dra täcket över huvudet och sova vidare tills ångesten släppt, men icke det är bara att försöka bita ihop och få upp barnen och sedan köra de till dagis.
Det är en kamp dessa ångest fyllda dagar, en smärtsam kamp!

Så mycket jag vill göra men ångesten sätter tvärstopp och så kommer samvetet ( det ständigt dåliga) som gör att det bara blir en sörja av alltihop!

Usch jag vill inte må så här det är slitsamt... // Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0