En hektisk dag...


Jag blir så trött för oavsett hur tidigt man går upp så kommer vi aldrig iväg i tid, idag gick jag upp kvart över 6 för jag skulle hinna ta mig en dusch innan jag väckte barnen och så långt var allt väl, fick upp barnen och tyckte att jag hade läget under kontroll, släppte ut hästarna när ungarna kollade kalendern och så fick de frukost under tiden oxå, ja visst så förutsättningarna var ju bra. Fick på ungarna ytterkläder utan nåt större tjafs och gnäll, och in i bilen också, men där sket det sig för Samuel hade ju ingen napp...
In och leta som en tok efter nappen, fick ju gå igenom hela huset så efter mycket om och men hittade jag en napp till sist så nu kunde vi åka till förskola och dagis!

Skulle möta Emilie på Torp och jag blev inte så sen som jag hade trott, jag var bara 10 min efter min plan, så alltid nåt positivt! Fick packat in henne och Liam så styrde vi kosan mot Henån och Göksäter.
Vi hade ju hört lite olika om vad de hade och inte hade där men jag blev faktiskt positivt överraskad!
Det fanns massa bra saker till hyfsade priser så jag gjorde en del fynd och hittade en del julklappar så jag är näst intill klar!
Emilie hittade också en hel del saker så vi ska ta en tur dit fler gånger!

Väl hemma igen efter att jag hämtat barnen så gjorde jag klart i stallet och tog in hästarna för på kvällen var det dags för skolavslutning i Naverstad kyrka och Sebastian skulle sjunga i kören! Lägger upp lite bilder på honom, han syns lite dåligt men den lilla killen vid granen är min goding!//Natti Natti Kramar Lotta









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0