Det lackar mot jul...

Ja, nu är det inte många dagar kvar innan julafton och än är inte alla klappar inhandlade...julstressen börjar krypa på mig, det är svårt att veta hur man ska hinna med allt? Här är nyckelordet planering och ännu mer planering och alla som känner mig vet att det inte är min starka sida, nåja det får bli som det blir, jag ska försöka lägga upp det på bästa vis!

Idag har vi städat här hemma. i alla fall undervåningen, övervåningen är en helt annan historia där ser mer ut som hiroshima eller nåt, och lusten att röja i krigsområdet har inte riktigt infunnit sig än...men innan fredag måste den ha infunnit sig för då kommer min bror och brorson och Emilie o Liam och Eveline så då MÅSTE det vara städat!

När städningen var klar begav vi oss till öppna förskolan, det var sista öppna dagen innan jul och det bjöds på gröt och lussebullar mm. Alltid lika trevligt där personalen är toppen!
Tyvärr så var inte Jenny där men vi ska ses imorgon, ska bli så trevligt!

Vi börjar få flyt i detta med att läsa godnattsaga och barnen somnar som regel, i alla fall Sebastian, Tilda och Samuel är ju så där lätta att få till att sova, men det går åt rätt håll i alla fall, man får vara glad för det lilla!

Jag har i alla fall fått sova riktigt i helgen för Sackarias har sovit igenom hela nätterna så här är en glad och utvilad mamma!

I skrivande stund ligger han i sin säng men ack vad han skruvar på sig han är som en liten propeller i sängen hihi!
ska försöka ta lite nya bilder på dem och lägga upp mina fina små!! Nej nu kallar sängen på mig!//natti natti kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0