Veckan som gick...

Har inte bloggat på hela veckan, tiden räcker inte alltid till för allt man vill göra tyvärr...
Det har varit en hektisk vecka och lite bök för att få in kvälls rutinerna igen så man har vart helt slut och så har Sackarias inte velat somna utan kinkat ett par timmar så man har vart i säng vid 1 på natten.

Jag o Jenny och mina systrar har lagt in en högre växel för att få bukt med vikten så innan den 28 jan ska jag gått ner 2,5 kg och med start från imorgon så är det godis stopp, inga kakor o bullar och INGET godis! Håll tummarna för att vi lyckas!

Jag och Jenny var ute på en lång promenad i onsdags vi gick i över en timme och vår plan är att jag åker till henne på tisdagar och vi går ut o går och tar en lätt fika och sen kommer hon hit på onsdagar och gör samma sak här. På torsdagar tar vi en sväng i Tanum innan baby cafeet och avslutar med fika där!

Igår fyllde Sebastian 7 år och han hade beställt en dödskalle tårta så jag fick ju se till att han fick en så här ser den ut:



För att vara första gången som jag gjorde lock och dekoration med socker pasta så är jag rätt nöjd, det var kul så risken finns att det blir fler tårtor. men först ska jag ner i vikt :-)

Igår kom Emilie hit och vi passade Liam när hon jobbade och så även ikväll men idag gick vi ut på en långpromenad och det gjorde gott! Jag o Jenny fick ju ställa in i torsdags då det blåste storm och regnade så man hade ingen direkt lust!

Idag har vi firat Sebastian så mina svärföräldrar kom hit också så det har vart en riktigt mysig dag faktiskt, men nu ska jag mysa framför tvn med M ha det gott alla// Kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0