Det nya året

Så var det då ett nytt år och om man ska göra en snabb summering av det gångna året är att det har varit ett bra år, ett händelse rikt år! Vi byggde ut huset jag blev mormor och fick en son.
Får ju inte glömma att jag blev moster också för 3:e gången! 
Min ena älskade lillasyster Christel fick sin första dotter och det var inte utan komplikationer, jag länkar hennes blogg här för er som vill läsa om detta!

Det har på det stora hela varit ett toppen år! Nu kan man bara hoppas att 2012 blir minst lika bra, frågan är vad som skulle toppa 2011? Ett bra jobb kanske? Ja den som lever får se!

Några löften ger jag inte men jag ska försöka äta något sundare och röra mig mer, hänger du på Jenny? :-)
Kanske blir jag en bättre och flitigare bloggare? Hmm om jag gör nåt drastiskt för att komma ner i vikt så hoppas jag på peppning!

Nu kallar sängen!
Gott Nytt År alla
// kramar Lottis


Kommentarer
Postat av: Christel

Tror allt du blev moster oxå va?????? Klanka inte ner på oss när vi glömmer en av 250 släktingar;)



Gott nytt yster! Pöss

2012-01-01 @ 13:11:52
URL: http://www.savannah.bloggo.nu
Postat av: Jenny

Oh ja, de är jag med på! Jäklar va kilona ska rasa när vi äter snickers i år ;P Kram

2012-01-02 @ 16:35:00
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0