Back to basics!

Idag var sista dagen hemma för M och de 2 veckor han varit hemma har rusat i väg i världens fart! Nu är det slut på långa sov morgnar och slappar dagar det har varit skönt att inte behöva stressa upp på morgnarna men ett par dagar till sen är det dags för skola och dagis igen!

Det är nu det börjar, nu jäklar ska det börja tränas tog mig ett litet pass igår och det känns faktiskt så min plan är att köra varannan dag och massa promenader oavsett väder, du är väl på Jenny? Jag är sjukt taggad och känner att jag vill komma igång nu dessutom måste jag eftersom mitt blodtryck är väl lågt och det gör mig trött o slö men lite motion ska väl få igång mig!

Barnen kom i säng i tid i dag vilket är ett måste då de ska till skola o dagis om några dagar så att få in rutinerna är superviktigt! Jag ska bara slappa en liten stund till framför tvn men sen ska jag slå huvudet i kudden! Sov gott folket// kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Christel

Heja dig syster! Kan vi inte ha en liten typ fitnessfight du å ja? Ring mig så kan vi planera:)



Pöss

2012-01-09 @ 09:58:42
URL: http://savannah.bloggo.nu
Postat av: Carola (Stolt Mamma till sju)

Hej!

Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en bra Jul och Nyår :)

Lite skönt att komma in i rutiner igen, här har vi tyvärr varit magsjuka så det har liksom inte hunnit att bli riktigt än.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0