Så här blev dagen

Med tanke på hur dåligt jag mådde i morse så blev dagen trots allt helt ok, jag gick o la mig o vilade när jag lämnat barnen sen hade jag en tid på vårdcentralen kl 13 som jag kände att jag var tvungen att infinna mig på så det gjorde jag, och det var skönt att få prata av sig lite, mår ju inte alltid så bra!

Har en del att se fram emot imorgon då ska det vara vuxenpyssel på Familjecentralen på kvällen, min vän Jenny ska dit och det ska bli jättetrevligt! Hoppas jag får pysslat massa!

Det är ju massa saker jag vill ha gjort så jag ska försöka skriva en lista annars så glömmer jag bara, jag behöver nya saker till stallet fick ju fixat nya grimmor o frimskaft på gekås vilket känns jättebra, men jag behöver en ny sop o ny grep bland annat! Ska bli kul nu till helgen när Eveline kommer så kan vi kanske greja lite mer med hästarna jag har saknat det, så jag hoppas det blir av!

Annars rullar allt på som vanligt, jag måste bara lära mig att inte stressa upp mig för mycket för det tär på mig och det sätter sig på humöret och det vill jag inte, vill ju inte vara en sur kärring!!!

Nej nu ska jag gå ut o ta in mina hästar för natten men jag kikar nog in imorgon kväll efter pysslet om jag har tid o ork! // kram Lottis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0