Fredag o Lördag

Igår hade vi en lagom slapp dag då jag inte gjorde många knop, snabeldraken fick gå några varv och jag bäddade rent, men det var i stort sett den enda nyttan jag gjorde igår ,ja förutom att städa hundgårdar, utfodra hundar, mocka och rasta hundar och utfodra mina barn. Jag hann med ett låååååånnggt samtal med Jenny på tfn, (tack för pratstunden Jenny!!!) hihi.

M hade julbord med jobbet igår och Evelines klass höll i disco för låg o mellanstadiet så M plockade upp henne vid 22 tiden igår kväll så jag kollade på Idol finalen själv det var små mysigt men jag saknade gubben.
De kom hem lagom till vinnaren skulle utannonseras så efter det så var liksom kvällen slut!

Idag var vi en sväng till Torp för att fixa vinterskor till barnen, vi körde Eveline till Emilie för hon skulle passa Liam eftersom Emilie ska jobba ikväll, det var som vanligt massor av folk överallt men vi hittade skor till de i alla fall och M fick köpt sig en kaffemaskin också, vi hittade tapeter till Sebastians rum så i skrivande stund sitter jag o tar en kopp te, M tapetserar på Tildas rum och jag är snart på väg ut o ska mocka o ta in mina hästar.

Resten av kvällen blir väl att slappa framför tvn i vanlig ordning men det är inte fy skam det heller ibland!
ha det gott// Kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0